• 24-07-2013, 16:35:39
    #1
    Merhaba,

    Mailler sürekli kuyrukta birikiyor bunun ayarlarını nereden düzenleyebilirim? SSH üzerinden exim -qf komutu ile mailleri gönderilmesini sağlıyorum fakat bunu sürekli yapmam gerekiyor. Maillerin kuyruğa girmemesini yada kuyruktakilerin hızlı gönderilmesini nasıl sağlayabilirim bir fikri olan var mı?
  • 05-08-2013, 05:10:58
    #2
    whm de saatlik mail gönderme limiti vardır bunu sağlayıcınıza danışabilirsiniz.
  • 05-08-2013, 09:59:09
    #3
    Saatlik gönderme limiti olmadığı halde kuyrukta uzun süre bekliyorsa kullandığınız komutu cronjob a ekleyip belirli aralıklarla otomatik yapmasını sağlayabilirsiniz.