Merhaba,

Mailler sürekli kuyrukta birikiyor bunun ayarlarını nereden düzenleyebilirim? SSH üzerinden exim -qf komutu ile mailleri gönderilmesini sağlıyorum fakat bunu sürekli yapmam gerekiyor. Maillerin kuyruğa girmemesini yada kuyruktakilerin hızlı gönderilmesini nasıl sağlayabilirim bir fikri olan var mı?