Merhabalar counter strike 1.1 sürümünü arıyorum arkadaşlar. bu bunny yapılan sürümü
Biraz nostalji olsun diye düşündüm fakat hiçbir yerde bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum
Counter Strike 1.1 Arıyorum. Lütfen Yardım
11
●1.024
- 30-11-2012, 22:16:14
- 30-11-2012, 22:41:132000-2002 civarı olması lazım. ayrıca hocam link gitmiş indirme işlemine devam edilmiyor. yinede teşekkür ederimChemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2012, 22:45:09http://nethoabinh.com/t99-download-h...oad-d-dng.html burda indirme linkleri var internet bağlantım kötü olduğundan deneyemedim burayıda deneyebilirsiniz
- 30-11-2012, 22:55:55Hocam burda sağlam linkler var. şimdi indiriyorum. umarım istediğim sürümdür. olmadı internet cafeleri dolanacağımXrouRamein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler - 30-11-2012, 22:58:33Rica ederim, internet bağlantım düzeldiğinde doğruysa indirecem değilsede doğrusunu bulup indirecem arşivime eklerim, gerektiğinde yardımcı olurum iyi forumlar.PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2012, 21:45:33Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim buralarda 1.1'den hiç vazgeçilmedi hocam. mahalleler arası ve ilçeler arası büyük KİT'ler olur burda. bunny bu kitlerin vazgeçilmezidir.
evet hocam varneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle