• 30-11-2012, 22:16:14
    #1
    Merhabalar counter strike 1.1 sürümünü arıyorum arkadaşlar. bu bunny yapılan sürümü
    Biraz nostalji olsun diye düşündüm fakat hiçbir yerde bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum
  • 30-11-2012, 22:35:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaç yılından kalma ?

    googleden aradım var gibi şu na bir bak
  • 30-11-2012, 22:41:13
    #3
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç yılından kalma ?

    googleden aradım var gibi şu na bir bak
    2000-2002 civarı olması lazım. ayrıca hocam link gitmiş indirme işlemine devam edilmiyor. yinede teşekkür ederim
  • 30-11-2012, 22:45:09
    #4
    http://nethoabinh.com/t99-download-h...oad-d-dng.html burda indirme linkleri var internet bağlantım kötü olduğundan deneyemedim burayıda deneyebilirsiniz
  • 30-11-2012, 22:55:55
    #5
    XrouRamein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://nethoabinh.com/t99-download-h...oad-d-dng.html burda indirme linkleri var internet bağlantım kötü olduğundan deneyemedim burayıda deneyebilirsiniz
    Hocam burda sağlam linkler var. şimdi indiriyorum. umarım istediğim sürümdür. olmadı internet cafeleri dolanacağım

    Teşekkürler
  • 30-11-2012, 22:58:33
    #6
    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burda sağlam linkler var. şimdi indiriyorum. umarım istediğim sürümdür. olmadı internet cafeleri dolanacağım

    Teşekkürler
    Rica ederim, internet bağlantım düzeldiğinde doğruysa indirecem değilsede doğrusunu bulup indirecem arşivime eklerim, gerektiğinde yardımcı olurum iyi forumlar.
  • 30-11-2012, 23:01:39
    #7
    internet cafede 1.5 bulursun en fazla 1.3
  • 30-11-2012, 23:03:18
    #8
    Bir şifre yazıyordun, her yer bembeyaz oluyordu. Bu sürümde var mıydı bu?
  • 01-12-2012, 21:45:33
    #9
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet cafede 1.5 bulursun en fazla 1.3
    bizim buralarda 1.1'den hiç vazgeçilmedi hocam. mahalleler arası ve ilçeler arası büyük KİT'ler olur burda. bunny bu kitlerin vazgeçilmezidir.
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şifre yazıyordun, her yer bembeyaz oluyordu. Bu sürümde var mıydı bu?
    evet hocam var