• 27-05-2010, 19:11:36
    #1
    Arkadaşlar online servere girdiğimde bu hatayı alıyorum :

    NET_QueuePacket: WSAENETDOWN


    yardımcı olursanız sevinirim. konuda yazdığına göre ağ ile ilgili ama anlamadım ben.
  • 27-05-2010, 19:24:14
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    net bilmiyorum ama sanırım config ayarlarınız ile ilgili.
  • 27-05-2010, 19:46:23
    #3
    nasıl yapcazki o ayarları.
  • 27-05-2010, 20:36:43
    #4
    ağ bağlantılarınla ilgili bir hata o..
  • 27-05-2010, 20:39:27
    #5
    tamamda nasıl düzelticez??
  • 27-05-2010, 21:33:18
    #6
    napıcaz bu hatayı ya
  • 27-05-2010, 21:36:06
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    napıcaz bu hatayı ya
    modeme reset atmayı denedinmi
  • 28-05-2010, 12:08:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    firewall veya antivirüs programı varsa tamamen kapat.
    modeminden 27005 27015 portlarını aç.

    sonrasında Allaha tevekkül et =)
  • 28-05-2010, 17:44:34
    #9
    nasıl açıyoz portu ?