Arkadaşlar online servere girdiğimde bu hatayı alıyorum :
NET_QueuePacket: WSAENETDOWN
yardımcı olursanız sevinirim. konuda yazdığına göre ağ ile ilgili ama anlamadım ben.
Counter Strike Bu Hata Nedir ??
9
●877
- 27-05-2010, 19:11:36
- 27-05-2010, 21:36:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.modeme reset atmayı denedinmimasterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle