Kendi kullandığım csgo2 hesabı satılıktır.
uzun süredir oynamıyordum ilk mail kendime ait
Sadece csgo vardır hesapta
500tl
PAPARA VE BANKA TRANSFERİ
-HESAP SATILMIŞTIR...
Az önce odada karşı tarafta bariz hile kullanan Türk tayfa vardı, üstüne 4 kişi kalınca takımdaki arkadaş(tanımıyorum soloyum) sinirlenip kendisi de hile açmıştı bizim hile daha iyi olduğu için kazandık. Konunun başlığını görünce aklıma direkt o geldi, hesabın adı yazmasa şüphelenirdim hocam
Az önce odada karşı tarafta bariz hile kullanan Türk tayfa vardı, üstüne 4 kişi kalınca takımdaki arkadaş(tanımıyorum soloyum) sinirlenip kendisi de hile açmıştı bizim hile daha iyi olduğu için kazandık. Konunun başlığını görünce aklıma direkt o geldi, hesabın adı yazmasa şüphelenirdim hocam
Bu gidişle ben de hesabı satıp kurtulacağım gibi, işin gücün arasından sıyrılıp biraz oyun oynayalım diyoruz tabiri caizse keyfimizin içine ediyorlar Hayırlı satışlar dilerim iyi forumlar hocam.