Merhaba arkadaşlar,

Ekran kartı ayarlarımızı yaptıktan sonra bu programcık ile FPS sorunumuzu tamamen ortadan kaldırıyoruz.

Programın arayüzü bu şekilde. Yukarıdaki ayarları aynı şekilde yapın(on-off vs.).

Aşağıdaki ayar ise kendi kullandığınız değerlere göre değiştireceksiniz.



Mesela ben; 32bit ve 800x600 ekran ayarlarında oynuyorum. Onun karşısındakı kutucuğu 100 yazdım. Sizde kullandığınız bit ve çözünürlüğe göre karşısındaki kutucuğa 100 yazıp "Save" leyin.

Aynı sXe gibi, oyuna girmeden önce RefreshLock'u çalıştırıp simge durumuna küçültün. FPS 100.