• 02-12-2023, 13:57:03
    #1
    Gold üye
    CS Go da aynı lobiye girip botlarla alıştırma yap bölümünden arkadaşla vs atabiliyorduk. CS 2 de bu şekilde arkadaşla vs nasıl atılır ?
  • 02-12-2023, 14:10:10
    #2
    Onu yapmamışalr sanırım halen daha atölye mapleri var fakat arkadaş ile girince oyundan atıyor.
  • 02-12-2023, 14:29:07
    #3
    Gold üye
    Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu yapmamışalr sanırım halen daha atölye mapleri var fakat arkadaş ile girince oyundan atıyor.
    Aynen öyle ingilizce kaynaklarda aynı IP adresine bağlanıyorlar ama yerel IP ve bu da çözüm değil. Nasıl vs aticaz arkadaşla bir yolunu bulamadık. Bilen birileri yazsa çok güzel olacak. Teşekkür ederim yorumunuz için
  • 02-12-2023, 14:44:59
    #4
    mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle ingilizce kaynaklarda aynı IP adresine bağlanıyorlar ama yerel IP ve bu da çözüm değil. Nasıl vs aticaz arkadaşla bir yolunu bulamadık. Bilen birileri yazsa çok güzel olacak. Teşekkür ederim yorumunuz için
    Oyun icerisinde serverlere baglanan bölüm var. Boş bir server bulup vs atabilirsiniz.
  • 02-12-2023, 14:53:00
    #5
    Gold üye
    ali06han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun icerisinde serverlere baglanan bölüm var. Boş bir server bulup vs atabilirsiniz.
    Serverlere de girmeye çalıştık. Birimiz girince diğeri bağlanamiyor. Geçen bayağı uğraştık. Tam hangi kısımdan yazabilir misiniz
  • 02-12-2023, 16:35:45
    #6
    mizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serverlere de girmeye çalıştık. Birimiz girince diğeri bağlanamiyor. Geçen bayağı uğraştık. Tam hangi kısımdan yazabilir misiniz
    https://primagames.com/tips/how-to-p...servers-in-cs2