• 29-09-2023, 07:06:22
    #1
    Arkadaşlar CS:GO 2 de Seçkin hesap olmama rağmen Seçkin modunda oynayamıyorum %54 de gösteriyor ne yaparsam yapayım ne ilerliyor ne de başka bir şey oluyor sabit bunu nasıl çözebilirim?

  • 29-09-2023, 07:16:43
    #2
    Konu sahibi izniyle bende farklı soru sorayim
    Her hafta bedava 2 tane öğe veriyor ya her hafta oynamadan bu ödülleri alabilir miyiz seçkin hesap olarak
  • 29-09-2023, 07:24:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar CS:GO 2 de Seçkin hesap olmama rağmen Seçkin modunda oynayamıyorum %54 de gösteriyor ne yaparsam yapayım ne ilerliyor ne de başka bir şey oluyor sabit bunu nasıl çözebilirim?

    csde olan şeyi söylicem cs2de de öyledir yaşamadığım için bilemiyorum çünkü csde rankım ve rütbem vardı, hesabınız yeni ise ölüm maçı oynamanız gerekiyor 2 level olduktan sonra seçkin girebiliyorsunuz
  • 29-09-2023, 07:24:43
    #4
    Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar CS:GO 2 de Seçkin hesap olmama rağmen Seçkin modunda oynayamıyorum %54 de gösteriyor ne yaparsam yapayım ne ilerliyor ne de başka bir şey oluyor sabit bunu nasıl çözebilirim?

    YazilimMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi izniyle bende farklı soru sorayim
    Her hafta bedava 2 tane öğe veriyor ya her hafta oynamadan bu ödülleri alabilir miyiz seçkin hesap olarak
    İlk soruyu cevaplayayım: Eğlence veya ölüm modunu oynayarak tamamlayabilirsiniz.

    İkinci soruda ise oynamadan ödüller düşmüyor. Maç girmeniz gerekli. Eğlence modu olur rekabetçi olur ölüm olur herhangi birini hediyeler düşene kadar oynamalısınız. (Çoğunlukla rekabetçide hızlı düşüyor)
  • 29-09-2023, 07:28:38
    #5
    Arkadaşlar 4 el ölüm maçı girdim ama değişmedi en ufak ilerleme yok, sorun devam ediyor...