• 29-09-2023, 04:18:06
    #19
    İyi forumlar 1.5 gelen valve sıkı takipçisiyim her zaman fps düştüğünde evraklarımın yada resimlerimin yedeğini almadan çok format atmışlığım var yaş gereği internet kafe zamanından yetiştik ama günümüzde son güncelleme çok saçma bir yol izledi.
    Csgo tamamen kapatıldı beta olan bir oyunu tekrar piyasaya sundular ve oyunda yaşanan o kadar soruna rağmen. Valve zaten tr için destek birşeyi yoktu (sunucu) TR şartlarında artık sanmıyorum ki eskisi kadar oyuncusu olsun.
  • 29-09-2023, 04:18:22
    #20
    AdSensePRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok beğendim çok iyi cs2
    Mesela ne gibi özelliklerini beğendin hocam
    Ben pek beğenemedim vuramıyoruz adam sanki boncuk atıyor silah.
  • 29-09-2023, 04:34:41
    #21
    Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Arkadaşlar Başlıkta Gördüğünüz Üzere Dünden Beri Yaşadığım Sorunu Anlatacağım
    Böyle Giderse CS:GO 2 Yeri Maalesef Tozlu Raflar


    Arkadaşlar dünden beri CS:GO 2 oynuyorum ama bu rank sisteminde ciddi sorunlar olduğunu farkettim.
    Bu zamana kadar 6 win almışımdır lakin sürekli maç sonu 9 win daha al 7 win daha al 8 win daha al diyerek winlerimi hiçe sayıyor bu sistem.
    Oynayacaksanız rank için oynamayın emeğinizi hiçe saydırmayın!












    Siz böyle bir sorun yaşadınız mı ?
    Yorumlarınızı bekliyorum...


    Eski rütbeler silindi mi
  • 29-09-2023, 04:35:00
    #22
    AdSensePRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski rütbeler silindi mi
    Evet, maalesef hocam
  • 29-09-2023, 04:35:25
    #23
    Meta9132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela ne gibi özelliklerini beğendin hocam
    Ben pek beğenemedim vuramıyoruz adam sanki boncuk atıyor silah.
    Hocam ben en son 2020 yılında oynadım. Hiç kimseyi vuramiyordum. Şimdi grafikler çok iyi hale gelmiş. Gayette iyi oynuyorum
  • 29-09-2023, 04:36:47
    #24
    Eski haritalar insan ruhunu daraltıyordu. Şuan ki haritalar daha ferah
  • 29-09-2023, 04:40:58
    #25
    AdSensePRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben en son 2020 yılında oynadım. Hiç kimseyi vuramiyordum. Şimdi grafikler çok iyi hale gelmiş. Gayette iyi oynuyorum
    Ben CS:GO iyi oynarken maalesef CS:GO 2 şuanda iyi oynayamıyorum veya karşıma çok fazla hile geliyor bilemiyorum tam.
  • 29-09-2023, 05:17:50
    #26
    Oyun yayınlanmadan hilesi çıktı gruba düştü hem tatlı hem çalışıyor 😂
  • 29-09-2023, 06:19:11
    #27
    Arkadaşlar CS:GO 2 de Seçkin hesap olmama rağmen Seçkin modunda oynayamıyorum %54 de gösteriyor ne yaparsam yapayım ne ilerliyor ne de başka bir şey oluyor sabit bunu nasıl çözebilirim?