İyi forumlar 1.5 gelen valve sıkı takipçisiyim her zaman fps düştüğünde evraklarımın yada resimlerimin yedeğini almadan çok format atmışlığım var yaş gereği internet kafe zamanından yetiştik ama günümüzde son güncelleme çok saçma bir yol izledi.
Csgo tamamen kapatıldı beta olan bir oyunu tekrar piyasaya sundular ve oyunda yaşanan o kadar soruna rağmen. Valve zaten tr için destek birşeyi yoktu (sunucu) TR şartlarında artık sanmıyorum ki eskisi kadar oyuncusu olsun.