• 03-09-2022, 12:27:17
    #1
    Merhabalar, mainlik hesap (bol madalyalı düşük ranklı) alınacaktır, steam seviyesi yüksek ve hiç bir şekilde ban yememiş hesap almak istiyorum.

    Karambit-Kelebek-AK47-M4A1-S- Eldiven olarak toplu skin alınır. Piyasa değerinin altından nakit.
  • 03-09-2022, 12:36:38
    #2
    PM gönderilmiştir.
  • 06-09-2022, 10:55:56
    #3
    Günceldir, karambit-kelebek ve "

    Kar Leoparı - Sürücü Eldivenleri\" alınacaktır.

  • 10-09-2022, 05:59:24
    #4
    ilgileniyorsanız steam hesap icin pm attım