Hocam ben de antika meraklısıyım. Anasayfada görünce kategoriye bakmadan zıpladım konuya Fotoğrafları görünce hayallerim yıkıldı Oyun işlerinden de anlamadığım için tam sazan.avi oldu
Hocam ben de antika meraklısıyım. Anasayfada görünce kategoriye bakmadan zıpladım konuya Fotoğrafları görünce hayallerim yıkıldı Oyun işlerinden de anlamadığım için tam sazan.avi oldu
Gerçeğinden daha pahalı hocam bunlar. 670 lira satış fiyatı var şu an
Hocam ben de antika meraklısıyım. Anasayfada görünce kategoriye bakmadan zıpladım konuya Fotoğrafları görünce hayallerim yıkıldı Oyun işlerinden de anlamadığım için tam sazan.avi oldu
Yalnız değilsiniz 😂 bende balıklama atladım sazan.avi 😂
Hocam ben de antika meraklısıyım. Anasayfada görünce kategoriye bakmadan zıpladım konuya Fotoğrafları görünce hayallerim yıkıldı Oyun işlerinden de anlamadığım için tam sazan.avi oldu