• 30-10-2016, 22:47:10
    #1
    R10 dışına satılmıştır...
  • 01-11-2016, 00:05:10
    #2
    Güncel
  • 01-11-2016, 11:24:15
    #3
    ravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel
    Envanterde bıçak göremedim ama hocam, satıldı mı acaba?
  • 01-11-2016, 23:20:28
    #4
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Envanterde bıçak göremedim ama hocam, satıldı mı acaba?
    Evet hocam keye çevirip sattım.Editlemeyi unutmuşum.