• 19-11-2010, 23:58:39
    #10
    Domain @redbilkom nicki arkadaşa teslim edilmiştir. Konu kilitlenebilir.
  • 20-11-2010, 01:01:10
    #11
    en yüksek fiyatı ben verdim diye hatırlıyorum ?
  • 20-11-2010, 01:07:00
    #12
    satıcı arkadaştan bir açıklama beklemekteyim. Satışın adil bir şekilde bitirildiğine inanmıyorum.
  • 20-11-2010, 01:27:39
    #13
    Bogarden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satıcı arkadaştan bir açıklama beklemekteyim. Satışın adil bir şekilde bitirildiğine inanmıyorum.
    Evet adil bir satış ilk öncelikle yorumları okusaydınız zaten teklif vermezidiniz!

    17-11-2010, 18:43:00 : konu açılık tarihi

    17-11-2010, 19:37:08 : teklif veriliş tarihi

    ----------------------------------------------------------------

    buraya kadar herşey normal.

    daha sonra birisi teklifin bitmesine rağmen Dün, 01:45:33 teklif vermiş ve ben bitti yazmama rağmen teklif gelmeye başlamış.

    İsterseniz yöneticiye bildirin. Burada bir haksızlık yok. Eğer konuyu detaylı bir şekilde inceleseniz teklifin 24 saat sonra bittiğini görebilirdiniz.
  • 01-12-2010, 14:20:02
    #14
    Gitti güzelim domain 5 liraya Baştan haber versene berk