satıcı arkadaştan bir açıklama beklemekteyim. Satışın adil bir şekilde bitirildiğine inanmıyorum.
Evet adil bir satış ilk öncelikle yorumları okusaydınız zaten teklif vermezidiniz!
17-11-2010, 18:43:00 : konu açılık tarihi
17-11-2010, 19:37:08 : teklif veriliş tarihi
----------------------------------------------------------------
buraya kadar herşey normal.
daha sonra birisi teklifin bitmesine rağmen Dün, 01:45:33 teklif vermiş ve ben bitti yazmama rağmen teklif gelmeye başlamış.
İsterseniz yöneticiye bildirin. Burada bir haksızlık yok. Eğer konuyu detaylı bir şekilde inceleseniz teklifin 24 saat sonra bittiğini görebilirdiniz.