Bogarden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satıcı arkadaştan bir açıklama beklemekteyim. Satışın adil bir şekilde bitirildiğine inanmıyorum.
Evet adil bir satış ilk öncelikle yorumları okusaydınız zaten teklif vermezidiniz!

17-11-2010, 18:43:00 : konu açılık tarihi

17-11-2010, 19:37:08 : teklif veriliş tarihi

----------------------------------------------------------------

buraya kadar herşey normal.

daha sonra birisi teklifin bitmesine rağmen Dün, 01:45:33 teklif vermiş ve ben bitti yazmama rağmen teklif gelmeye başlamış.

İsterseniz yöneticiye bildirin. Burada bir haksızlık yok. Eğer konuyu detaylı bir şekilde inceleseniz teklifin 24 saat sonra bittiğini görebilirdiniz.