• 03-08-2023, 05:23:39
    #1
    Chat gpt 3.5 alacağım Api alacağım Herhangi bir kesinti vs oluyormu önerirmisiniz ? ( mobil uygulamam için )
  • 03-08-2023, 05:34:16
    #2
    Spesifik konulara cevap veremiyor onun haricinde bir kesinti olacağını sanmıyorum.
  • 03-08-2023, 09:12:45
    #3
    3.5 için ücretli api almanıza hiç gerek yok. Ücretsiz sürümde olduğu gibi zaman zaman bağlantı problemleri olabildiği gibi özellikle kod içeren işler yapacaksanız normal siteden erişim daha derli toplu sonuçlar veriyor. Kod panelinde sonuçlar veriyor. Ama api düz yazı olarak veriyor.
  • 03-08-2023, 11:20:13
    #4
    keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.5 için ücretli api almanıza hiç gerek yok. Ücretsiz sürümde olduğu gibi zaman zaman bağlantı problemleri olabildiği gibi özellikle kod içeren işler yapacaksanız normal siteden erişim daha derli toplu sonuçlar veriyor. Kod panelinde sonuçlar veriyor. Ama api düz yazı olarak veriyor.
    Hocam mobil uygulamam icin kullanicaktim