3.5 için ücretli api almanıza hiç gerek yok. Ücretsiz sürümde olduğu gibi zaman zaman bağlantı problemleri olabildiği gibi özellikle kod içeren işler yapacaksanız normal siteden erişim daha derli toplu sonuçlar veriyor. Kod panelinde sonuçlar veriyor. Ama api düz yazı olarak veriyor.
Hocam mobil uygulamam icin kullanicaktim