• 14-07-2023, 18:28:46
    #1
    4 aylık plus hesabım var. Aktif olarak kullanıyordum. Artık işim çok düşmüyor ama elimin altında da olmasını istiyorum. Ortak olup en azından ücreti bölüşebiliriz.

    Forumdan bir arkadaÅŸi ortak almak istiyorum.
  • 14-07-2023, 18:49:27
    #2
    chatgpt plus 4 mü oluyor?
  • 14-07-2023, 20:33:53
    #3
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chatgpt plus 4 mü oluyor?
    Evet chatgpt4 oluyor.
  • 14-07-2023, 21:57:28
    #4
    Dilerseniz hesap saÄŸlayabilirim.

    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...egrasyonu.html
  • 14-07-2023, 23:15:31
    #5
    rmznbyzt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dilerseniz hesap saÄŸlayabilirim.

    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...egrasyonu.html
    Benim hesabıma tanımlayabilir misiniz? Yeni bir hesap mi vereceksiniz?
    Şu anki kullandığım kendi hesabımdan bir farkı var mı?
  • 14-07-2023, 23:18:19
    #6
    Kullandığınız hesaba tanımlama yapamıyoruz ne yazık ki, yeni bir hesap vereceğim.
    Vereceğimiz hesaplar 3 ila 5 kişi arasında ortak kullanımlı hesaptır.
  • 14-07-2023, 23:20:42
    #7
    rmznbyzt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız hesaba tanımlama yapamıyoruz ne yazık ki, yeni bir hesap vereceğim.
    Vereceğimiz hesaplar 3 ila 5 kişi arasında ortak kullanımlı hesaptır.
    Anladım hocam. Ben 1 tane ortak istiyorum. Çoklu ortak hesaplarda chatgpt4 için sıra gelmiyor maalesef. Daha önce kullandım bu yüzden özele geçtim.
  • 03-08-2023, 05:04:18
    #8
    Merhaba hocam , Ortak buldunuzmu ?
  • 03-08-2023, 14:31:16
    #9
    arayış devam ediyor.
    Dikkat! hesap api değildir veya dışarı api vermez.. Normal chatgpt4 plus hesabıdır bilginize.