rmznbyzt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilerseniz hesap sağlayabilirim.

https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...egrasyonu.html
Benim hesabıma tanımlayabilir misiniz? Yeni bir hesap mi vereceksiniz?
Şu anki kullandığım kendi hesabımdan bir farkı var mı?