4 aylık plus hesabım var. Aktif olarak kullanıyordum. Artık işim çok düşmüyor ama elimin altında da olmasını istiyorum. Ortak olup en azından ücreti bölüşebiliriz.

Forumdan bir arkadaşi ortak almak istiyorum.