Redmi note 13 pro 5g 256 gb hafızası mevcuttur. Cihaz henüz bir aylıktır çok temizdir sıfır ayarında
Henüz jelatini duruyor kılıfla kullanıldı. Son fiyatım 6.500 tl dir almak isteyen ulaşabilir pazarlık için yazmayın lütfen. Yurtdışı kayıtlıdır
yurt dışı olmasının dezavantajı nedir hocam garanti olmaması haricinde, belli sürede kapanma vs
İmei atıp kullanılıyor hocam bir dezavantaj görmedim. Garantili ürünün de pek faydasını görmedim. O yüzden sürekli yurtdışı alıyorum. Neden fazladan 8-9k vereyim. Bişey olsa bile zaten o fiyata gidip yenisini alırsın .d garantiye neden gerek duyayım 2 katı olduktan sonra
Siz IMEI attınız mı? Alan kişi ne kadara nereden yaptırabilir bu işlemi? Riski var mıdır yapılan işlemin? Detaylı PM lütfen
İmei atımı durumda. Telefoncular 500-700 tl bandına atabiliyor. Format atılmadığı sürece silinmez. İşlemin bir riski yoktur. Direnç atma olayı var o biraz riskli sanırım onda format atılsada silinmiyor