eyyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurt dışı olmasının dezavantajı nedir hocam garanti olmaması haricinde, belli sürede kapanma vs
İmei atıp kullanılıyor hocam bir dezavantaj görmedim. Garantili ürünün de pek faydasını görmedim. O yüzden sürekli yurtdışı alıyorum. Neden fazladan 8-9k vereyim. Bişey olsa bile zaten o fiyata gidip yenisini alırsın .d garantiye neden gerek duyayım 2 katı olduktan sonra