• 02-10-2012, 17:45:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Telefonlardan pek anlamıyorum. Şu an Samsung Wave 525 kullanıyorum. Maalesef bada işletim sistemi kullanıyorum.

    Yeni telefonda aradığım özellikler;

    - Android işletim sistemi,
    - Wave 525 boyutlarında olursa çok iyi olur,
    - İnternette gezinme, facebook, twitter gibi uygulamalar,
    - İnternet bankacılığı işlemleri ( İşbank )
    - Tapatalk tarzı bizim işimizi gören uygulamalar (Android'in tüm sürümlerinde var mı bilmiyorum.)

    Telefonla olayım bu kadar. Yukarıdaki işlevleri sağlayacak 500 TL civarı telefon öneriniz var mı?
  • 02-10-2012, 17:46:22
    #2
    LG Optimus One P503 öneririm. Gayet memnunum uzun süredir kullanıyorum.
  • 02-10-2012, 17:47:06
    #3
    Samsung 5830 - öneririm.
  • 02-10-2012, 17:54:22
    #4
    sddeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung 5830 - öneririm.
    http://www.akakce.com/cep-telefonu/e...ti,435924.html

    Bu oluyor sanırım?

    Şarj olayı falan nasıl? Gün içerisinde 1 saatlik konuşmaya falan tahminen ne kadar gider?
  • 02-10-2012, 22:56:45
    #5
    kardeşimde Samsung Wave 525 var. güzel telefondur ancak dediğiniz gibi Android işletim sistemi olmayışı kötü oluyor. Önceki gün ben Türkcell Maxi Plus 5 aldım. Andoid 4.0 gayet güzel telefon ve 500 lira. çok kullanışlı tavsiye ederim.

    Beyaz ve siyah rengi var telefonun. beyaz rengini tavsiye ederim çok daha güzel.

    bir de şu videoyu izlemeni tavsiye ederim : https://www.r10.net/geyik-resimler-am...kedi-pati.html
  • 03-10-2012, 16:59:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam napayan faceyi falan al bi tane nokia 1100 mis gibi
  • 03-10-2012, 17:01:51
    #7
    Googital.com
    Vodafone 945 iyi cihaz,
    Nokia 5800 kullanıyorum, tapatalk dışında diğer uygulamalarin tümünü kullanabilirsin.
  • 03-10-2012, 17:02:29
    #8
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam napayan faceyi falan al bi tane nokia 1100 mis gibi
    İnternet bankacılığı ve forumda mesajlaşma olayı gün içerisinde çok işime yarıyor.
  • 03-10-2012, 17:32:44
    #9
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet bankacılığı ve forumda mesajlaşma olayı gün içerisinde çok işime yarıyor.
    hmm o zaman para varsa bilader alıcaksın s3 en kralı yada s2 mis gibi telefon