kardeşimde Samsung Wave 525 var. güzel telefondur ancak dediğiniz gibi Android işletim sistemi olmayışı kötü oluyor. Önceki gün ben Türkcell Maxi Plus 5 aldım. Andoid 4.0 gayet güzel telefon ve 500 lira. çok kullanışlı tavsiye ederim.
Beyaz ve siyah rengi var telefonun. beyaz rengini tavsiye ederim çok daha güzel.
bir de şu videoyu izlemeni tavsiye ederim

:
https://www.r10.net/geyik-resimler-am...kedi-pati.html