• 02-01-2011, 00:19:35
    #1
    E 250 sim kilidi istiyor. telefona format atıldı ancak yinede sorun devam ediyor. Bu sim kilidini kırmanın yada devre dışı bırakmanın bir yolu var mı.
    Bu arada sim kartı değiştirsekte girişte sim kilidi istemeye devam ediyor.
    Yardımcı olabilir misiniz?
  • 02-01-2011, 00:23:27
    #2
    sim kartı değiştirmek zaten çözüm değilde, format atıldıktan sonra halen sorması tuhaf.
  • 02-01-2011, 00:34:37
    #3
    kardeş format attıktan sonra da sim kilidi istemeye devam ediyor.
  • 12-01-2011, 17:47:39
    #4
    servise gidip versiyon yüklemesi yapman lazım....
  • 12-01-2011, 17:49:33
    #5
    ücreti ne kadar olur acaba.
  • 12-01-2011, 18:03:10
    #6
    10tl
  • 12-01-2011, 20:35:59
    #7
    yazılım yüklenmesinde sorun çözülebilir.
  • 12-01-2011, 22:41:21
    #8
    nasıl olacak detayları yazar mısınız?
  • 13-01-2011, 18:49:54
    #9
    yazılım için bir takım programlar gerekiyor fakat adlarını bilmiyorum. cihazı teknik servise gönderirseniz sorunu çözeblilirler.