E 250 sim kilidi istiyor. telefona format atıldı ancak yinede sorun devam ediyor. Bu sim kilidini kırmanın yada devre dışı bırakmanın bir yolu var mı.
Bu arada sim kartı değiştirsekte girişte sim kilidi istemeye devam ediyor.
Yardımcı olabilir misiniz?