• 25-09-2010, 11:51:08
    #1
    Yeni bir telefon almayı düşünüyorum ve 6600i slide tasarımı şık duruşu ve özellikleriyle uygun gibi geldi ama kullanan yada bilenler varsa yorumlarınızı alabilirmiyim.
  • 25-09-2010, 15:46:41
    #2
    Hocam O tarz modeller bıraz 1 2 yıl gerıde kaldı dıyeyım sıze okdr yuksek mebla verıp onu almayın derım.. Nokianın E Serisi veya 5800 veya daha olmadı dıger express muzik modellerini araştırmanızı onerırım
  • 25-09-2010, 21:53:10
    #3
    dokunmatik telefonlar fazla ilgimi çekmiyor ve kullanımı zor geliyor bana küçük ve özellikleri iyi bir telefon lazım bunu buldum ama kararsızım alsammı almasammı diye