Konu
Nokia 6600i slide kullanan varmı?
25-09-2010, 11:51:08
#1
_AhMeT_
Yeni bir telefon almayı düşünüyorum ve 6600i slide tasarımı şık duruşu ve özellikleriyle uygun gibi geldi ama kullanan yada bilenler varsa yorumlarınızı alabilirmiyim.