• 05-09-2010, 10:36:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar kafamda samsung star almak vardı ama monte gözüme takıldı. Dokunmatiği daha hassas geldi bana, kullananlar var ise yorumlarını yazabilir mi ?

    Bir de telefonun şarjı günde kaç gün gidiyor ? (günde 10-20 dakika mesajlaşsak ya da günde bir saat müzik dinlesek)

    şimdiden teşekkürler
  • 06-11-2010, 23:16:08
    #2
    bende monte aldım cok memnunum.şarji çok güzel.ortalama 5/6 gün rahat gidiyor.ve sürekli görüştügüm halde.tavsiye ederim.tek eksigi kamera flash ı yok ama bende o kadar özelligin yanında onemi yok.