Konu
Samsung Monte kullanan var mı ?
06-11-2010, 23:16:08
#2
baba18
bende monte aldım cok memnunum.şarji çok güzel.ortalama 5/6 gün rahat gidiyor.ve sürekli görüştügüm halde.tavsiye ederim.tek eksigi kamera flash ı yok ama bende o kadar özelligin yanında onemi yok.