bende monte aldım cok memnunum.şarji çok güzel.ortalama 5/6 gün rahat gidiyor.ve sürekli görüştügüm halde.tavsiye ederim.tek eksigi kamera flash ı yok ama bende o kadar özelligin yanında onemi yok.