• 31-07-2010, 13:49:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ülkemizde giderek yaygınlaşan ve her türlü modelin birebir benzeri şeklinde üretilen çin malı telefonlar aslında büyük bir tehlike içeriyor. Normalde çok yüksek fiyatlara alabileceğiniz telefonların birebir benzerlerini çinde üretilen imitasyonları sayesinde çok cüzi miktarlara alabiliyorsunuz.
    Özellikle iPhone ve Nokia’nın yeni modellerinin imitasyonu çok fazla üretiliyor. Çinde üretilen bu telefonlar farklı isimlerle ülkemiz piyasasına sürülüyor. İnsanlar fiyatına aldanarak bu telefonlara yönelebiliyorlar. Üstelik çin telefonlarının hem hemen hepsinde orjinallerinden farklı olarak çift sim kart desteği ve televizyon uygulaması da bulunuyor. Bunlar da çin malı telefonların tercih edilmesinin önemli sebeplerinden.
    Fakat geçen gün gelen haber çin malı telefon alırken bir kez daha düşünmemiz gerektiğini gösterdi. Genç bir kız çin malı iphoneu ile müzik dinlerken uyuya kalıyor. Üstelik telefon şarja takılı ve telefonda kısın göbeğinde. Birden telen elektrik kaçağı yapıyor ve kız çarpılıyor. Sonuç kız öldü. Üstelik elektriğin şiddeti o kadar fazla idi ki kızın parmakları parçalanmış.
    Bu tehlike orjinal telefonlara takılan çin malı piller için de söz konusu. Böyle bir tehlike söz konusu iken yine de ucuz diyerek çin malına yönelmek ne kadar doğru olur elbette bunu sizlerin takdirine bırakıyorum. Ancak bu konuda biraz daha dikkatli olmanızı istiyorum.
  • 31-07-2010, 14:10:35
    #2
    paran varsa orjinal alacaksin yoksa idarelik birşey alıp kullanacaksın.
    Bizim millet gereksiz olan herşeyi telefonda görmek istediği için bu ürünler rağbet görüyor.
  • 31-07-2010, 14:19:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet katılıyorum bende bu yazı üzerine alıcaktım vazgeçtim
  • 01-08-2010, 21:56:07
    #4
    Ürettikleri yan sanayi telefonlar sadece dış görünüm olarak benziyor orjinallerine.

    Çin malı alacağınıza 3310 kullanın daha iyidir. En azından arıza yapmaz..
  • 02-08-2010, 12:07:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nokia çıkarıyo bi telefon 100 tane satıyo çin firması aynı telefonu çıkarıp 1000 tane satıyor. Açıkcası bana çin malı daha mantıklı geliyor. 1.500 tl verip iphone alcağıma 300 tl verip çakmasını alırım gittiği yere kadar. Servisi vs yok diyorlar. Bugüne kadar kaçımız telefonumuzu kaç kere servise götürdük.
  • 02-08-2010, 13:26:54
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dramatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokia çıkarıyo bi telefon 100 tane satıyo çin firması aynı telefonu çıkarıp 1000 tane satıyor. Açıkcası bana çin malı daha mantıklı geliyor. 1.500 tl verip iphone alcağıma 300 tl verip çakmasını alırım gittiği yere kadar. Servisi vs yok diyorlar. Bugüne kadar kaçımız telefonumuzu kaç kere servise götürdük.
    aynen katılıyorum kardeşim.
  • 03-08-2010, 10:22:44
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    servise götürsen bile mutlaka kullanıcı hatası diyorlar
  • 08-08-2010, 13:04:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pist10 kadeşim ve beyzade sende pahalı telfon alma orjinal al parana göre al ille herşeyin sahtesi ve zararlısı olmasını istiyorsan bilemem o senini bileceğin bişey...
  • 08-08-2010, 19:47:41
    #9
    Dramatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokia çıkarıyo bi telefon 100 tane satıyo çin firması aynı telefonu çıkarıp 1000 tane satıyor. Açıkcası bana çin malı daha mantıklı geliyor. 1.500 tl verip iphone alcağıma 300 tl verip çakmasını alırım gittiği yere kadar. Servisi vs yok diyorlar. Bugüne kadar kaçımız telefonumuzu kaç kere servise götürdük.
    pist10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen katılıyorum kardeşim.
    Varsın telefonunuz lüks görünmesin? Bizim milletimizinde takıntısı ha bu. Benim sülalemde de çok var bu olay, adamın aylık maaşı 600 lira, kullandığı telefon 1.000 liradan fazla. Ya da alamıyorsa çakmasını alıp hava atıyor...