Dramatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nokia çıkarıyo bi telefon 100 tane satıyo çin firması aynı telefonu çıkarıp 1000 tane satıyor. Açıkcası bana çin malı daha mantıklı geliyor. 1.500 tl verip iphone alcağıma 300 tl verip çakmasını alırım gittiği yere kadar. Servisi vs yok diyorlar. Bugüne kadar kaçımız telefonumuzu kaç kere servise götürdük.
aynen katılıyorum kardeşim.