arkadaşlar daha önceden turkcell den almış olduğum iphone 3gs 8gb telefonum var. ARtık avea kullanıyorum hattımı bu telefona ilk defa takacağım
sim kilidinin kırılması mümkün mü acaba?
Iphone 3gs Sim unlock?
18
●1.356
- 21-07-2010, 11:10:01Üyeliği durduruldu
- 21-07-2010, 11:27:37Üyeliği durdurulduvalla versiyonunu hatırlamıyorum ama telefon en az 8 aydır kullanılmıyor. ilk alındığı versiyondan hiç yükseltilmemiştir.
Açıkçası cihaz bozuktu ekranı bozuktu bu gün ekranı tamir olacak. - 21-07-2010, 13:10:19Üyeliği durdurulduya arkadaşlar ekran değişti ama telefonda kilit kodu varmış hatırlamıyoruz çok uzun zaman olduğundan dolayı napıcaz
- 21-07-2010, 13:17:37Üyeliği durdurulduböylece herşey sıfırlanmış ve kod kalmış olacakmı ?GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2010, 14:22:56Üyeliği durduruldupeki tekrar aktivasyon yapmam gerekecek mi? çünkü sim kilidini de kırdıracağım. Yani itunes a bağlayıp aktivasyon yapılıyor ya, orada yeni yazılım yüklemek isteyecek onu yüklemesem olur mu ?GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle