• 21-07-2010, 14:44:29
    #10
    olur hocam yurtiçi cihazıysa bi sorun olmaz zaten.
  • 21-07-2010, 14:48:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olur hocam yurtiçi cihazıysa bi sorun olmaz zaten.
    yurtiçi ya. Turkcell. Ama şuan avea da kullanıcam. Versiyon sorun olmaz inşallah akşam alacağım cihazı dediklerini uygulayacağım.
  • 21-07-2010, 14:51:29
    #12
    jailbreak için mi diyosun versiyon sorun olmasın diye
  • 21-07-2010, 15:02:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yani işte sim kilidi için. Avea'da çalışması için Turkcell'den alınmış olan cihazın..
  • 21-07-2010, 15:07:25
    #14
    teknolojist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar daha önceden turkcell den almış olduğum iphone 3gs 8gb telefonum var. ARtık avea kullanıyorum hattımı bu telefona ilk defa takacağım

    sim kilidinin kırılması mümkün mü acaba?
    Cihazı Türkiye'den aldıysanız zaten sim kilit gibi bir probleminiz yoktur.
    Turkcell'de satılan cihazlar Turkcell sim kilitli olarka satılmıyor, istediğiniz sim kartı takarak kullanabilirsiniz.

    Sim kilit problemi genelde yurt dışından getirilen cihazlarda görülmektedir.
  • 21-07-2010, 15:09:32
    #15
    e-net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazı Türkiye'den aldıysanız zaten sim kilit gibi bir probleminiz yoktur.
    Turkcell'de satılan cihazlar Turkcell sim kilitli olarka satılmıyor, istediğiniz sim kartı takarak kullanabilirsiniz.

    Sim kilit problemi genelde yurt dışından getirilen cihazlarda görülmektedir.
    aynen hocam bende onu diyorum
  • 21-07-2010, 15:15:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam bende onu diyorum
    süper o zaman godofwar'ın söylediği ile birlikte kullanmaya başlayabileceğim teşekkür ediyorum.
  • 21-07-2010, 15:19:08
    #17
    teknolojist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper o zaman godofwar'ın söylediği ile birlikte kullanmaya başlayabileceğim teşekkür ediyorum.
    evet hocam olmazsa pm at bi şekilde oldururz
  • 21-07-2010, 15:22:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    tamam hocam inşallah sorun olmaz çok teşekkürler tekrar :