• 04-07-2010, 18:33:40
    #1


    Nokia firmasının 6 serisinin en popüler ve gelişmiş telefonu olan 6700 classic 5 megapixel kamerası ve çelik kasası ile yoğun ilgi görmektedir. Tek kötü yönü ise wireless(wifi) özelliğinin olmamasıdır.

    Çelik kasa yapısı ile oldukça sağlam olan 6700 classic 16 gb’a kadar hafıza alanı desteklemektedir. Sade ve şık bir görüntüye sahip olan 6700 classic in tuş takımı diğer cep telefonlarona kıyasla serttir.

    Nokia 6700 classic tüm sis uzantılı uygulamaları destekleyen bir işletim sistemine sahip olmakla birlikte, Nokia telefonlar için üretilen bütün uygulamaları sorunsuz çalıştırmaktadır.

    Nokia 6700 classic 5 megapixel kameranın yanında, Nokia maps, GPS navigasyon ve 3G teknolojisine sahiptir.
    Nokia 6700 classic sahip olduğu kasa yapısı sadece silverdir. Gri renkteki kasaya sahip olan Nokia 6700 classic biraz ağır olması ile de telefon hissini fazlasıyla vermektedir.


    Kaynak: http://www.e-bilgi.net/nokia-6700-classic.html
  • 04-07-2010, 18:35:24
    #2
    Çok şık ve sade bir telefon en guzel yonu bana gore 5.0 mp olması
  • 04-07-2010, 18:37:40
    #3
    bana göre çelik kasa olması mükemmel. elimdeki telefonudüşürme olasılığım % 500 olduğu için tam bana göre.
  • 04-07-2010, 18:52:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    6700 kullanıcı olarak çok memnunum telden
  • 04-07-2010, 19:01:43
    #5
    Arkadaşım aldı çok klas hafif sade bir telefon.. Ama ona vereceğiniz fiyata daha çok özellikli bir telefon alınabilir. Şahsen bi ton para vermem buna
  • 04-07-2010, 20:07:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cihazı kullandım 6300 ın modası geçince piyasaya sundu bu cihazı ve kamerası gelişmiş gerçekten sağlam cihaz gümüş renk olanı tercih ederseniz hissedersiniz çelik yapısını siyah cihazda çelik üstüne boya olduğu için aynı hissi vermeyebilir 350 tl den koydum siteye 10 günlük cihaz diye ama alan olmadı sonradan anlaşılır bu cihazın değeri

    alıcak arkadaşlar için wi-fi'siz güzel cihazlardan birisi
  • 04-07-2010, 22:56:23
    #7
    grisini almayı düşünüyorum ama birazcık fiyatın düşmesini bekliyorum...