cihazı kullandım 6300 ın modası geçince piyasaya sundu bu cihazı ve kamerası gelişmiş gerçekten sağlam cihaz gümüş renk olanı tercih ederseniz hissedersiniz çelik yapısını siyah cihazda çelik üstüne boya olduğu için aynı hissi vermeyebilir 350 tl den koydum siteye 10 günlük cihaz diye ama alan olmadı sonradan anlaşılır bu cihazın değeri

alıcak arkadaşlar için wi-fi'siz güzel cihazlardan birisi