• 16-06-2010, 22:42:39
    #1
    Amerika'dan iPhone 3G geldi ve pasaporta kaydedecek birisini arıyorum.
    Pasaportuna kaydedecek kişinin 1 ay içinde yurtdışından gelmiş olması gerekiyor.

    Yardım edebilecek varsa pm atsın lutfen.
    Yapan kişiye para verilir.
  • 19-06-2010, 01:32:30
    #2
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    verebileceğiniz ücret nedir pm atarmısın.
  • 19-06-2010, 13:41:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arayış İçindeyseniz Msn Bilgilerinizi PM Atın
  • 19-06-2010, 14:03:20
    #4
    Ayın 10 ila 15 arası New York'a gidiceğim evime ama gelmem uzuyabilir.