Amerika'dan iPhone 3G geldi ve pasaporta kaydedecek birisini arıyorum.
Pasaportuna kaydedecek kişinin 1 ay içinde yurtdışından gelmiş olması gerekiyor.

Yardım edebilecek varsa pm atsın lutfen.
Yapan kişiye para verilir.