Konu
iPhone'u Pasaporta Kaydedecek Birisi Lazım :(
16-06-2010, 22:42:39
#1
future
Amerika'dan iPhone 3G geldi ve pasaporta kaydedecek birisini arıyorum.
Pasaportuna kaydedecek kişinin 1 ay içinde yurtdışından gelmiş olması gerekiyor.
Yardım edebilecek varsa pm atsın lutfen.
Yapan kişiye para verilir.