iPhonedan internete girmek istiyorum ama,internet ayarlarını yapmam için "Hücresel veri ağı" olması gerekiyormuş bende o yok onun yerine VPN gibi bi'şey var.Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?
Model:iPhone 3G 8GB
iPhone da internet ayarları
1
●1.069
Ama hâlâ "Hücresel veri ağı" denen meretten yok ne hikmetse