• 25-03-2010, 21:15:59
    #1
    iPhonedan internete girmek istiyorum ama,internet ayarlarını yapmam için "Hücresel veri ağı" olması gerekiyormuş bende o yok onun yerine VPN gibi bi'şey var.Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?

    Model:iPhone 3G 8GB
  • 26-03-2010, 22:49:04
    #2
    Bugün denk geldi girdim Ama hâlâ "Hücresel veri ağı" denen meretten yok ne hikmetse