iPhonedan internete girmek istiyorum ama,internet ayarlarını yapmam için "Hücresel veri ağı" olması gerekiyormuş bende o yok onun yerine VPN gibi bi'şey var.Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?

Model:iPhone 3G 8GB