• 19-01-2010, 18:49:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar çift hatlı telefon almayı düşünüyorum hangi markayı hangi modeli önerirsiniz.Kullanımı kolay sağlam bir şeyler arıyorum özellikleri pek önemli degil. Yeterki kısa sürede arıza çıkarmasın ve kullanımı kolay olsun.
  • 07-02-2010, 02:15:40
    #2
    sağdaki telefonun aynısını 1,5 yıldır kullanıyorum çin malı olmasına rağmen gerçekten bayağı iyi çıktı modeli ANYCOOL T828 sadece 1 kere imei den dolayı kapandı 10 l ye yeni imei attırdım tlefoncuya şuan kullanıyorum üstelik 4cü kattan düşmesine rağmen maşallah hala tamir görmedi açıkçası şaşırttı beni

  • 07-02-2010, 02:31:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Resmen bana çin malı önerin diyorsun hocam. Aldığın telefon 1. dereceden replika olsun, uğraştırmasın seni. Trident olabilir mesela kaliteli çin mallarındandır..
  • 07-02-2010, 03:42:16
    #4
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Anycoll T828!
  • 07-02-2010, 08:09:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çin malı almanı tavsiye etmem hocam ben almıştım dokunmatik ekran bozuldu sarja taktığımdada sarj etmiyordu. Ama illaki istiyorsan trident al onlar uzun ömürlü.
  • 07-02-2010, 12:54:19
    #6
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    başına dert arıyosan macera arıyosan al çin ama kesinlikle önermem
  • 07-02-2010, 15:13:47
    #7
    3 adet cift hatli cin mali telefon aldim hic birinden verim alamadim. Berbatlar.
    Fakat bir arkadasim kullaniyordu samsung cift hatli modelini hatirlayamacagim orjinal samsung cok memnundu.