sağdaki telefonun aynısını 1,5 yıldır kullanıyorum çin malı olmasına rağmen gerçekten bayağı iyi çıktı modeli ANYCOOL T828 sadece 1 kere imei den dolayı kapandı 10 l ye yeni imei attırdım tlefoncuya şuan kullanıyorum üstelik 4cü kattan düşmesine rağmen maşallah hala tamir görmedi açıkçası şaşırttı beni