• 06-01-2010, 15:18:33
    #1
    Öncelikle grubumuzu da oluşturdum.
    https://www.r10.net/groups/lg-gm735-e...llananlar.html

    Şimdi ise; Türk Telekom Wirofon kampanyası ile meşhur olan bu LG marka GM735 model telefonun tanıtımına;


    Türk Telekom'dan 24 ay süreyle ayda 26,90TL'ye alabileceğiniz LG Eigen GM735 Cep Telefonu, hiçbir peşinatı olmayan; taksitleri de üstelik ev telefonu faturasına yansıtılacak. Ayrıca 6 ay boyunca her ay 1000 dak. Şehir içi ve Şehirler ararası bedava wirofon görüşmesi de size hediye edilmekte. Ayrıntılı geniş bilgi: http://www.turktelekom.com.tr/tt/por...vasi-da-Icinde

    Şimdi gelelim bu güzeller güzeli telefonumuzu incelemeye;
    Bu telefonu aldığınızda; kutunuzun içeriği;
    •LG EIGEN Cep Telefonu
    •Kullanım klavuzu (İçerisindeki tam anlamıyla yeterli değil. Dileyenler; http://www.4shared.com/file/18284908...35_TURKCE.html adresinden de detaylı kullanımı indirebilirler)
    Standart pil (2 adet)
    •Şarj Cihazı
    •Kulaklıklı mikrofon
    •Data kablosu
    •Data CD si
    •İşaretleme Kalemi
    •Kayış (Strap) şeklinde gelmektedir.



    Telefonun Türkiye'de; KVK ve Şengüller isimli teknik servisi söz konusudur. Telefonunuz bozulduğu andan itibaren KVK veya Şengüller'e ulaşırsanız; size ücretsiz kargo seçeneği ile ürünü geri gönderecek / alacaklardır.






    LG GM735 Cep Telefonu Özellikleri:

    İşletim sistemi: Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional
    WLAN: Wi-Fi 802.11b/g
    Frekans: 850/900/1800/1900, GPRS sınıf B, UMTS 900 / 2100 Mhz
    Ekran: 400*240 piksel
    Kamera: 5 MP (harika bir kalitesi söz konusu. Tatmin edici)
    3G: HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 2.0 Mbps
    GPS : A-GPS
    Kamera için Flash yok
    Dahili GPS var (navigasyon programını kendiniz yükleyeceksiniz)

    528 mhz işlemcili 256 mb ram ve 512 mb rom belleği olan bir ppc için 615 civarı bir fiyat çok çok iyi bir fiyattır.

    GM735 LG S-Class 3D arayüzü incelemesi:
    http://hotfile.com/dl/20897324/bab4175/GM735.wmv.html

    Telefonu uzun taksitler ile almak istemeyenlere tüyo:
    http://bit.ly/4D6V6o
  • 21-01-2010, 22:06:51
    #2
    Bende bir eigen sahibiyim telefonumdan memnunum. Fiyatına göre özellikleri gayet iyi. Kamerası çok iyi çekiyor. Kamera tuşu iki aşamalı. Hafif basışınızda görüntüyü netliyor biraz daha basarsanız fotoğrafı çekiyor. Gps olması da ayrı bir güzellik. İçinde gps programı yok ama en basitinden google mapsı bile hemen kurabilirsiniz telefonunuza. Ben kurdum ve denedim beni tatmin etti. Daha gelişmiş navisyon programlarını da internette bulmak mümkün. Telefon LG nin S-Class olarak adlandırdığı kullanıcı arayüzü ile rahat kullanılabiliyor. 5 farklı bölümden oluşan ana ekran gayet kullanışlı. Tabi isterseniz S-Class yerine Windows'un kendi ana ekranını seçebilirsiniz. Benim en beğendiğim özelliği ise ortada ki tuşun sadece sıradan bir tuş olmaması. O tuşu aynı zamanda optik mause olarak kullanabiliyoruz. Ayarlar menüsünden seçeneği aktif hale getirdiğinizde optik tuş yardımı ile çok rahat bir şekilde bilgisayarlarımızdaki gibi bir fare imlecini kontrol edebilirsiniz.

    Dezavantajları var mı derseniz her telefonda olduğu gibi bunda da var. Bu telefonu alıyorsanız windows mobile kullanacağınızı bilmelisiniz. Bazı konularda sıkıntılar var. Örneğin nokia 5800 da telefonu yan çevirdiğinizde tüm menüler yan dönüyordu ancak malesef eigende bu böyle değil. Sadece mesaj yazarken, resimlere bakarken, ve video izlerken ekranı çevirdiğinizde yan dönüyor. Bu tarz şeyler yazılımlarla sağlandığı için bunlara da bazı çareler bulunmuş. Bazı yerlerde ekrandın dönme işlevi bir program sayesinde sesle kontrol edilebiliyor. Ancak ben denemedim ne kadar işe yarar bilmiyorum. Windows kullanmanın faydaları da var tabi mesela telefon normalde divx oynatmıyor ancak internetten indirdiğiniz programlar sayesinde telefonunuz bu özelliğe de sahip olabilir.

    Genel olarak incelersek. Telefon şu an için telefonların sahip olabileceği hemen hemen her özelliğe sahip.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Almayı düşünen arkadaşların başka soruları olursa yanıtlayabilirim.
  • 21-01-2010, 22:20:31
    #3
    Windows işletim sistemi var demi ona uyumlu navigasyon programları indirilebilir bence gps nasıl güçlümü evin içinde olmasada sokakda dışarda vs. yerde çekiyormu gps illaki şebeke sinyalleri ilemi çalışıyor kontor vs gitmeden çalışıyormu gps ?
  • 25-01-2010, 16:41:47
    #4
    Evet Windows Mobile 6.1 işletim sistemi var. Dediğin gibi gps programları yüklemek mümkün. Gps kapalı alanlarda bazen bağlanmıyor ama dışarıda sorun yaşamadım ben. Gps için kontör harcanmıyor. Gps şebeke sinyalleri ile değil doğrudan uydu bağlantısı ile çalışıyor. İsterseniz Destekli GPS isterseniz Bağımsız GPS kullanmanız mümkün. Bağımsız gps ile kontör harcamadan çok rahat gps hizmetinden yararlanıyorum ben.