Bende bir eigen sahibiyim telefonumdan memnunum. Fiyatına göre özellikleri gayet iyi. Kamerası çok iyi çekiyor. Kamera tuşu iki aşamalı. Hafif basışınızda görüntüyü netliyor biraz daha basarsanız fotoğrafı çekiyor. Gps olması da ayrı bir güzellik. İçinde gps programı yok ama en basitinden google mapsı bile hemen kurabilirsiniz telefonunuza. Ben kurdum ve denedim beni tatmin etti. Daha gelişmiş navisyon programlarını da internette bulmak mümkün. Telefon LG nin S-Class olarak adlandırdığı kullanıcı arayüzü ile rahat kullanılabiliyor. 5 farklı bölümden oluşan ana ekran gayet kullanışlı. Tabi isterseniz S-Class yerine Windows'un kendi ana ekranını seçebilirsiniz. Benim en beğendiğim özelliği ise ortada ki tuşun sadece sıradan bir tuş olmaması. O tuşu aynı zamanda optik mause olarak kullanabiliyoruz. Ayarlar menüsünden seçeneği aktif hale getirdiğinizde optik tuş yardımı ile çok rahat bir şekilde bilgisayarlarımızdaki gibi bir fare imlecini kontrol edebilirsiniz.

Dezavantajları var mı derseniz her telefonda olduğu gibi bunda da var. Bu telefonu alıyorsanız windows mobile kullanacağınızı bilmelisiniz. Bazı konularda sıkıntılar var. Örneğin nokia 5800 da telefonu yan çevirdiğinizde tüm menüler yan dönüyordu ancak malesef eigende bu böyle değil. Sadece mesaj yazarken, resimlere bakarken, ve video izlerken ekranı çevirdiğinizde yan dönüyor. Bu tarz şeyler yazılımlarla sağlandığı için bunlara da bazı çareler bulunmuş. Bazı yerlerde ekrandın dönme işlevi bir program sayesinde sesle kontrol edilebiliyor. Ancak ben denemedim ne kadar işe yarar bilmiyorum. Windows kullanmanın faydaları da var tabi mesela telefon normalde divx oynatmıyor ancak internetten indirdiğiniz programlar sayesinde telefonunuz bu özelliğe de sahip olabilir.

Genel olarak incelersek. Telefon şu an için telefonların sahip olabileceği hemen hemen her özelliğe sahip.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Almayı düşünen arkadaşların başka soruları olursa yanıtlayabilirim.