• 01-01-2010, 23:35:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım.
    Arkadaşlar Nokia N70 kilit kodumu değiştirdim ancak şuanda adım gibi emin olduğum kodu girdiğimde şifre yanlış diye hata veriyor.
    İnternette şifre kırma siteleri var ancak telefon açılmadığı için IMEI numarasına bakamıyorum ve dolayısıyla bu siteler bir işe yaramıyor.
    Telefonun içinde IMEI olup olmadığından şüphelendiğim bir kodu yazdığımda sonuca ulaşıyorum lakin bu kodu yazınca da yanlış diye hata veriyor.
    Acaba ne yapmalıyım ?
    Teşekkürler.
  • 01-01-2010, 23:41:46
    #2
    1122 dene kilit kodunu
  • 01-01-2010, 23:48:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yok dostum dört harfli kabul etmiyor zaten.
  • 02-01-2010, 00:45:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    milworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım.
    Arkadaşlar Nokia N70 kilit kodumu değiştirdim ancak şuanda adım gibi emin olduğum kodu girdiğimde şifre yanlış diye hata veriyor.
    İnternette şifre kırma siteleri var ancak telefon açılmadığı için IMEI numarasına bakamıyorum ve dolayısıyla bu siteler bir işe yaramıyor.
    Telefonun içinde IMEI olup olmadığından şüphelendiğim bir kodu yazdığımda sonuca ulaşıyorum lakin bu kodu yazınca da yanlış diye hata veriyor.
    Acaba ne yapmalıyım ?
    Teşekkürler.
    kardes o sekılde acamasın telefonunu en yakın cep telefoncuya gotur 5 ytl karsılıgında kırdırabılırsın daha fazla para verme box dedıgımız cıhaz ıle kırılımı yapılabılıyor.
  • 02-01-2010, 10:10:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HARD FORMAT attığım halde açamadım kilidini.
    Daha sonra en sondaki rakamı eksik yazabileceğimi düşündüm ve öyle denedim telefon açıldı.
    Boşu boşuna format atmış oldum gitti bütün mesajlar isimler
    Teşekkürler herkese.
  • 02-01-2010, 17:55:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    acmaz kardes symbıan serısı formatla acmaz guvenlık kodu ama bulman iyiolmus kodunu zaten kırdırmaya gıtseydınde dosyaların sılınecektı