HARD FORMAT attığım halde açamadım kilidini.
Daha sonra en sondaki rakamı eksik yazabileceğimi düşündüm ve öyle denedim telefon açıldı.
Boşu boşuna format atmış oldum gitti bütün mesajlar isimler
Teşekkürler herkese.