Günaydınlar Dostlar.
YD Iphone 17 pro düşünüyorum her sim 4 ay, toplam 8 ay kullanabiliyoruz diye biliyorum. Sğre bitince uzatma işlemi mümkün mü bu cihaz için. Bilgili arkadaşlar paylaşırsa sevinirim 😊
Iphone 17 pro YD
5
●286
- 25-06-2026, 07:37:19
- 25-06-2026, 08:05:15Uzatma işlemi yok diye biliyorum ben ama nasıl oluyor hocam o iş ?emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2026, 08:37:45Bazıları da olmaz diyor hocam anlamadım. Detay paylaşır mısınızemirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 01:22:29Anladım hocam bilgilendirme için teşekkür ederimParaboll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle