• 25-06-2026, 07:37:19
    #1
    Günaydınlar Dostlar.
    YD Iphone 17 pro düşünüyorum her sim 4 ay, toplam 8 ay kullanabiliyoruz diye biliyorum. Sğre bitince uzatma işlemi mümkün mü bu cihaz için. Bilgili arkadaşlar paylaşırsa sevinirim 😊
  • 25-06-2026, 07:51:02
    #2
    Merhaba evet mümkin nerenin cihazı olduğu önemli satın alırken mutlaka sorun ve dolandırlmamak adına model numarası da kontrol edin
  • 25-06-2026, 08:05:15
    #3
    emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba evet mümkin nerenin cihazı olduğu önemli satın alırken mutlaka sorun ve dolandırlmamak adına model numarası da kontrol edin
    Uzatma işlemi yok diye biliyorum ben ama nasıl oluyor hocam o iş ?
  • 25-06-2026, 08:37:45
    #4
    emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba evet mümkin nerenin cihazı olduğu önemli satın alırken mutlaka sorun ve dolandırlmamak adına model numarası da kontrol edin
    Bazıları da olmaz diyor hocam anlamadım. Detay paylaşır mısınız
  • 25-06-2026, 10:33:35
    #5
    Hocam uzatma işlemi diye bişey yok e simi fiziksel sime çeviriyorlar sadece yani sadece 8 ay kullanabilirsiniz
  • Dün, 01:22:29
    #6
    Paraboll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam uzatma işlemi diye bişey yok e simi fiziksel sime çeviriyorlar sadece yani sadece 8 ay kullanabilirsiniz
    Anladım hocam bilgilendirme için teşekkür ederim