Günaydınlar Dostlar.
YD Iphone 17 pro düşünüyorum her sim 4 ay, toplam 8 ay kullanabiliyoruz diye biliyorum. Sğre bitince uzatma işlemi mümkün mü bu cihaz için. Bilgili arkadaşlar paylaşırsa sevinirim 😊