• 14-08-2025, 22:42:25
    #10
    Yorumum bulunsun hocam 2 ay’a gelicem 😆
  • 15-08-2025, 05:35:23
    #11
    wp üzerinden yazdım hocam
  • 15-08-2025, 06:05:05
    #12
    yunus_exe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wp üzerinden yazdım hocam
    Geri dönüş yapıldı hocam
  • 15-08-2025, 13:25:40
    #13
    Referanslarınız ile dönüş yapar mısınız
  • 15-08-2025, 14:24:52
    #14
    Kategori Moderatörü
    Merhaba,
    Forum üzerinden bu işlemi yapmanız yasaktır. iPHONE kullanım süresi uzatmak için yapılacak diğer yöntemler içinde konu açılamamaktadır.

    IMEI kayıt işlemleri yasaklanmıştır, IMEI kaydı yapmak isteyen kişiler e-devlet üzerinden işlem yapabilirler.
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...lanmistir.html
    İyi forumlar.