Merhaba,
Forum üzerinden bu işlemi yapmanız yasaktır. iPHONE kullanım süresi uzatmak için yapılacak diğer yöntemler içinde konu açılamamaktadır.
IMEI kayıt işlemleri yasaklanmıştır, IMEI kaydı yapmak isteyen kişiler e-devlet üzerinden işlem yapabilirler.
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...lanmistir.html
İyi forumlar.